Zoeken in deze blog

maandag 21 april 2014

Eerste Post

Hoi allemaal, Welkom op mijn blog.
Ik zal eerst even wat over mijzelf vertellen voordat ik echt ga schrijven.
Ik ben Kelsey de Boer en ik ben 16 jaar. Ik woon in IJmuiden, een klein dorpje in Noord-Holland.
Zolang ik al kan lezen doe ik dat, en ik doe het ook graag met plezier!
Ik lees gemiddeld 20 uur in de week. Soms natuurlijk meer en soms minder.
Vroeger las ik voornamelijk Disney boeken en Jip & Janneke. Nu leest is het meeste Young-Adult boeken, en mijn favoriete boeken zijn daarom ook Young-Adults. Nu heb ik bovenaan mijn Favorite Book List (FBL) Academicus Vampyrus staan van Richelle Mead en De Touching Julliete reeks van Tahereh Mafi. Ik wil ook heel graag nog de reeks van Divergent lezen. Ik zal op deze blog vooral gaan bloggen over de boeken die ik gelezen heb en die ik wil gaan lezen, maar ook over boeken die uit zullen komen, en natuurlijk nog veel meer! Ook zullen er soms wat persoonlijke post komen.

Veel plezier op mijn blog!

Kelsey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten