Zoeken in deze blog

vrijdag 2 mei 2014

4. Booklover Must Haves

Hoi allemaal,
Deze keer heb ik iets heel anders voor jullie dan normaal, ik heb namelijk een paar erg leuke dingetjes gezien voor echte die hard booklovers. Ik vind deze spulletjes zelf altijd echt heel erg leuk, maar op een of andere manier durf ik er buiten niet voor uit te komen dat ik graag lees. Ik heb deze spulletjes niet allemaal in huis, maar ze zijn wel echt heel erg leuk!

1. Blossom Bags.

Misschien ken je deze super leuke tassen wel, zo niet dan nu wel.Deze Blossombags zijn super leuk en handig, ze zijn gemaakt van linnen, erg stevig én ze hebben een super leuke opdruk. Deze must-have bags zijn ook nog eens niet duur, namelijk €3,95. Daar kun je het zeker niet voor laten! Ze zijn te koop via de Young-Adult shop. http://www.yashop.nl/merchandise/blossom-books.html

2. Blossom Books Telefoonhoesjes.

Ik vind het zo jammer dat ik geen iPhone heb, nu ik deze hoesjes zie, want die zijn gewoon te leuk. Ze matchen bij de Blossom Bags en hebben ook nog eens hippe kleuren. Ze zijn bijna op de markt, begin mei zullen ze in de bevriende boekenhandes liggen. (Check hier de bevriende boekhandels http://www.blossombooks.nl/shop/) Ze zijn verkrijgbaar voor iPhone 4/4s en 5/5s. Ik kan nergens vinden hoeveel ze gaan kosten.

 3. Lees Lampjes.
Ik vind dat iedereen een klein leeslampje moet hebben, zo eentje die je aan je boek vast klemt. Als je in de trein zit en het is donker, dan heb je altijd licht om te lezen. Ik gebruik het vaak als ik in bed lig, dat vind ik toch net iets prettiger lezen. Je hebt veel verschillende soorten lampjes, ouderwetse, kleurige en metalen. Ik vind dit lampje wel erg praktisch, hij is erg dun en klein dus je kan hem gemakkelijk gebruiken. Shop dit lampje op : http://www.zwerfkei.nl/kado-artikelen/kadotips/zwerfkei-really-tiny-book-light


4. Book Journal.
Ik heb een lichtelijke notitieboeken verslaving. Ik wil het liefst alles opschrijven, en zo ook mijn boeken. Dit boekje is echt een must have. Je kunt hierin al je boeken opschrijven en waar ze over gaan. Ben je vergeten waar je boek over gaat? Zoek het even op in je Book Journal! Dit boekje is een beetje aan de prijzige kant, maar wel echt super handig. Shop hem op: http://www.bol.com/nl/p/moleskine-passions-books-journal/1001004007801362/

Wat vinden jullie nou echt een Must-have voor booklovers? Laat het mij weten!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten